Thursday 23 September 2010

Aj, aj, aj!

Har drabbats av akut nacksparr, och jag har aldrig varit med om nagon nacksparr som denna - allt gor ont! Det borjade med att jag inte kunde rora huvudet och sag ut som en robot, nu klarar jag inte av att ta mig upp ur sangen eller luta mig tillbaka, varje lite rorelse gor ont, till och med nar jag sitter i bilen och kor oven en speedbump sa skriker jag! Det kanns som att jag har en sag i nacken...

Tyck synd om mig!

Vad annars, ja - I don't know, livet ar lite jobbigt just nu. Det kanske ar darfor jag inte bloggar,for jag har fatt for mig att jag maste vara helt otroligt glad hela tiden. Men nej, sa ar det faktiskt inte - det kanns som att alla kanslor borjar komma tillbaka, allt som hande for en massa ar sedan borjar krypa fram fran garderoben. Jag kanske ska forsoka skriva fast jag mar som jag gor? Vad tycker ni?

2 comments:

Johanna said...

Skriv, Sofia.

Jag får lite ågren över att jag bloggar när jag är deppig, men jag klarar inte av att låta bli att skriva – och en dagbok ger mig inte allt... Jag resonerar som så att jag bloggar som den jag är. Glad när jag känner mig glad, ledsen när jag känner mig ledsen, rolig när jag känner mig rolig, och så vidare.

Anonymous said...

Hej!
Jag hoppas det blir bättre snart..
Är det ok om ajg länkar till din blogg i min? OM inte, hojta till så tar jag bort den direkt!

Som sagt, hoppas du mår bättre snart! Stor kram