Friday 24 September 2010

Jag och den enorma platt-teven

Jag är hemma från jobbet på grund av min dumma nacke. Igår lyckades jag få ett nytt smeknamn....The Hunchback of Peckham Rye....hm, ja, jag kan alltså inte ha en normal hållning eftersom så fort jag försöker hålla mitt huvud bakåtlutat eller rakt så känns det som att jag har tusen knivar i nacken, inte kul.

Det blev en akut tid hos kiropraktorn igår kväll eftersom det gjorde så nedrans ont, och nu ligger jag här med is och ibuprofen, här inte lika lik ringaren i Notre Dame idag så förhoppningsvis betyder det att jag håller på och bli friskare....

Så nu ligger jag här framför den enorma teven i vardagsrummet och tittar på svensk TV - Reuben är också hemma idag så jag blir väldigt ompysslad, vilken tur jag har. Dessutom om jag får skryta lite till så är han enormt duktig på gitarren så till frukost fick jag också lyssna på hans ljuva toner. I Like! :)

No comments: