Saturday 25 September 2010

En sådan där trevlig lördag



Jag är så lycklig - vi eldar för första gången i kväll i vår öppna spis i vardagsrummet. Jag har bott i två lägenhet i London med öppna spisar, men inte en enda har man kunnat elda i...tils jag flyttade till dit jag bor nu, där vi har två stycken och båda två går att använda. Det är sådana där småsaker som gör mig en väldigt glad tjej. :)

Det har varit en jättebra dag, nacken är så mycket bättre. I förmiddags var jag ute och gick i Nunhead Cemetery, eftermiddagen spenderades uppe på sjunde våningen på Tate med några vänner, jag åt världens godaste pumpkin and squash soup - efter några timmar fick jag åka hem till min ibofren och frusna ärtpåse dock eftersom nacken musklerna i nacken började spasma sig. Nu sitter jag framför brasan och äter After Eight och tittar på Amadeus. Eller multi taskar skulle jag väl kalla det....bloggar och tittar på film samtidigt. Man kan ju inte bara fokusera på en sak! :)

Ska bara säga en sak innan jag säger godnatt, även om nackspärret har varit förjävligt så har det också varit väldigt bra för mig, psykiskt så mår jag SÅ mycket bättre. Jag kanske behövde vila och komma bort från förorten och Bromley.

Godnatt! x

No comments: