Wednesday 25 June 2008

Det kanns som att allting har en mening

Forst ska jag ta och be om ursakt for min daliga svenska. Forut brukade jag blogga pa engelska, mest for jag skams for min superkassa svenska, men aven for att vid tillfallen som idag nar jag skriver fran jobbet sa saknar jag mitt svenska tangentbord.

Tidigare i formiddags nar jag promenerade forbi mitt gamla universitet sa slog det mig igen, att allt har en mening. Det finns vissa manniskor som har haft en roll att spela i mitt liv. Dessa personer har jag ingen kontakt med idag, och det ar nagot som jag har valt mest pa grund av den destruktionen vi matade varandra med. Samtidigt kan jag med hela mitt hjarta saga att jag ar oerhort glad att jag har traffat dessa manniskor, och att dem en gang var i mitt liv. Dessa moten med vissa manniskor har fort mig till platser dar jag har paborjat en resa till att hitta hem. En resa att hitta mig sjalv igen. Aven om jag tappade bort mig sjalv manga ganger pa vagen, gick in i fel grottor, ramlade ner i nagra fallgropar och fick en och annan torn...sa kanns det som allt har haft en mening..
Nasta torsdag ar jag inbjuden till nagot otroligt spannande. Ocksa det skulle aldrig ha hant om jag inte hade gjort mig illa pa min resa, den drommen som jag nu har fatt en chans till att uppfylla skulle inte ens ha existerat om det inte hade varit for...

No comments: