Wednesday 25 June 2008

Om att kunna se igen

Jaha, da har man en blogg igen. Jag ar haft ett antal bloggar som har blivit bortglomda eller negligerade pa grund av olika orsaker, sa nu gor vi ett till forsok.
Ar 2007 och 2008 har nog varit den mest larorika tiden i mitt liv. Allt har forandrats. Men samtidigt, sa ar allt som vanligt. Forvirrande kan man tycka om man inte forstar vad jag menar med detta, men nar jag sager att ALLT har forandrats sa menar jag det. Forandringar som inte syns pa papper stannar kvar hos oss mycket langre (forhoppningsvis) an de som star pa papper. Darfor kommer nog den har bloggen handla valdigt mycket om just det, om hur det ar att vakna upp fran en 25-arig lang dimma och borja leva det livet jag alltid haft en onskan om att leva. Om allt jag lar mig pa vagen.

No comments: