Tuesday 27 April 2010

Varför skriver jag inte?

Jag har slutat skriva och jag tycker inte om det! Jag sätter mig ner, försöker, men det känns som att jag försöker för mycket.
Så irriterande.
ag vet vad det handlar om. Jag bryr mig för mycket - det känns som att jag har börjat upprepa mig. Det känns som att ni som läser här inne har redan läst allt som finns att läsa.

Och allt det nya som händer är för nytt, precis som jag skrev innan.

Något jag kan säga om det nya är att jag är otroligt förvånad över hur jag hanterar det. Ännu en gång hittar jag bevis att jag har förändrats. Jag hanterar det på ett helt annorlunda sätt i jämförelse med vad jag brukade göra förut. Jag följer mina instinkter, min magkänsla, jag gör det som känns rätt.
Det bästa med det hela är att jag vet att jag förtjänar att behandlas på ett bra sätt med hela mitt hjärta. Och det är väl just det som gör allt så mycket lättare.
Gotta Go Love Myself and all that. :)