Wednesday 18 August 2010

Lighter

Idag har det varit lite lättare än det var igår. Jag var inte helt ensam på kontoret, jag pratade med min chef om hur jag mådde och hon tog beslutet att jag inte träffar några fler klienter den här veckan - man kan inte hjälpa någon annan om man inte är tillräckligt stark själv. Så nu är jag ledig resten av veckan eftersom mestadelen av mitt jobb går ut på att just träffa klienter, allt kontorsarbete hade jag redan gjort klart....

Jag har dessutom en väldigt rolig nyhet, jag och R flyttar in tillsammans om två veckor. Vi har kollat på lägenheter ett tag nu och idag fick vi beskedet om att vi får den vi ville ha. Tre rum och kök, trädgård och i samma mysiga område där jag bor nu. I LIKE! Nytt, läskigt, men väldigt roligt.

1 comment:

Johanna said...

Åh, det låter som en perfekt lägenhet!

Läskigt, JA, men jag lovar, det kommer gå bra. Jag vet inte hur det blir för er, men till mig sa alla att det är en sådan omställning att flytta ihop. Det tyckte inte jag. Vi hade ju flyttat mellan varandra hela tiden och sov redan med varandra jämt, åt nästan alla måltider ihop och så vidare, så det var verkligen ingen skillnad att bo under samma tak. Bara lättare – vi slapp ju bära packning mellan varandras lägenheter. ;)

Mysigt med trädgård!