Saturday 28 August 2010

Svensson liv - OMG!


Idag har jag och Reuben varit på ett shoppingcentre utanför London. HERRE MIN GUD, håller jag på att bli en Svensson? Det var inte min idé, men jag behövde nya skor, vill inte åka in till West End, och alla skobutiker i East Dulwich är så over-priced.

Men det gick bra, jag hittade ett par skor och vi åt som galningar på Yo Sushi. Det var faktiskt en helt okej upplevelse! Jag hatar att erkänna att det som var bra med det hela var enkelheten, jag slapp en tjurig pojkvän som inte kunde hitta parkering eller blir fasst i bilköer inne i centrala London, sådant som händer när vi åker in till stan.

Nu ska jag kura ihop mig i soffan med den mest engelska engelsmannen i Storbrittanien....godnatt!

2 comments:

Anonymous said...

haha, pappa och jag skrattade. Du på ett köpcentrum och tyckte det var ok. ja ibland tar det praktiska överhanden eller hur!

Anonymous said...

Hej Sofia! Tack! Jag gillar din blogg jag med. Ärlig och eftertänksam.

Min klänning kommer ifrån cassablanca, den heter 1827. Jag köpte den beganad på Oncewed.com och kommer nog sälja den där igen. Den var underbar!

Hur kommer ert bröllop se ut?