Sunday 15 August 2010

En ny resa

Jag har inte haft tid till att skriva. I stället har jag ägnat mig åt att tänka, alldeles för mycket, eller kanske inte. Alla de minuter jag har slösat åt att tänka har faktiskt tagit mig till en ny plats, som förhoppningsvis kommer att leda till en ny resa.

Jag tänker inte skriva så mycket mer, ni får i stället följa med mig på ytterligare en resa. Det enda jag vet nu är att jag är nyfiken, hoppfull och rädd.

Men först blir det kaffe i sängen serverat av min gitarr-spelande älskade snygga fiance! Frukost i sängen och musikunderhållning, inte dåligt va?

2 comments:

Stina i London - Sveriges basta Londonblogg said...

Det later jattemysigt! Jens forsokte sjunga for mig en gang nar jag fyllde ar och fick frukost pa sangen, men jag fick tyvarr be honom att vara tyst...

Johanna said...

Åh, det låter fantastiskt! Och jag är nyfiken!

By the way tänker jag söka en utbytesplats på Greenwich University till våren. Vi får se om jag får en plats och om jag tackar ja. I så fall vet jag en viss Sofia som jag vill träffa. ;)