Wednesday 19 May 2010

En sådan härlig morgon!

Jag skulle kolla på film efter allt jobb igår. Somnade efter fem minuter! Men men, det gör ingenting för nu är jag jättepigg - jag vaknade klockan 5.55 i morse och har hunnit med en hel del, dels sprungit runt parken och jobb med distanskursen. Jag älskar verkligen att jobba med mina klienter...de gör mig så glada!

Idag är det näst sista onsdagen i skolan...herre gud vad tiden gått fort! Känns ju som vi precis började. Men det ska bli riktigt skönt att bli klar så jag kan satsa mer på företaget.
Igår hade jag riktigt dåligt humör, den vanliga pms-attacken var igår och jag fick för mig att mitt liv var ett helvete, att jag faktiskt inte har lyckats med någonting och att jag är ett failure. Jag borde ju faktiskt vara mycket mer successful vid det här laget. Jag menar en masterutbildning i psykologi och eget företag räcker ju inte när man suktar efter hela världen och lite till! :)

Det gick över efter att jag hade ätit en sundae.....se, socker botar allt!

No comments: