Wednesday 5 May 2010

Jag kan se St Paul's



Jag har upptäckt ett alldeles underbart ställe. I ett hörn av Nunhead Cemetery ser de till att inga träd växer för att skydda den fina utsikten över St Paul's. Där finns en liten bänk man kan sitta på och bara vara.

Upptäckter som dessa gör mig så glad.

Min bankholiday weekend var regnig men otroligt rolig. Åt afternoon tea på Tate Modern med Emsan och Stinis. Åkte ner tll Brighton med Emma Jane och bodde på ett vandrarhem i en liten by ute på landet. Såg en otroligt konstig teaterpjäs. Åt god Tapas.
Har nya klienter, funderar på att fixa ett nytt consultationroom för mina 1:1s och ja...tror inte jag kan klassas som singel längre. Min webbdesigner råkade vara otroligt het. Oops!

1 comment:

barajagjohanna said...

OH MY GOD!!!!!!!!
Eh, grattis?! :D
Förlåt, jag blev alldeles till mig. Men åh, hoppas allt känns bra och att det funkar och sådär!