Sunday 30 May 2010

Tjejkväll

Igår såg jag SATC med Stinus och Emsan - snacka om att Carrie var äckligt irriterande. Synd att hon aldrig lär sig att man faktiskt inte behöver agera så spontant efter sina känslor hela tiden. Kan hon aldrig bara stanna upp och tänka en dag eller två innan hon väljer att bete sig som en tramsig 14-åring?

Jag älskade tv-serien Sex and the City men tycker att båda filmerna var alldeles för over the top, det blir liksom ännu mer materialism och handbags in your face. 30 minuter av en tv-serie är okej men en film blir som en överdos.

Efter filmen åt vi mat på Mews of Mayfair, den godaste köttbiten NÅGONSIN (eller åtminstonde på ett år) - herre gud vad jag älskar kött! På maten blev det en god alkoholfri cocktail samt lite boogie. En otroligt rolig kväll - jag behövde verkligen det. Ännu en gång måste jag säga hur viktigt det är att ha bra vänner och jag är otroligt tacksam för den fina vänskap jag har med mina. Något jag inte tar för givet.

Jag har en pojkvän som väntar på mig i Kent. Better get ready, vi ska ut på landet och cykla!
Sx

No comments: