Friday 28 May 2010

Jag är så lycklig

Ni läsare måste tröttna på mig snart - jag uppdaterar inte särskilt ofta och det enda jag tjatar om är hur bra jag mår och hur lycklg jag är. Men det är sant!

Vad har hänt den senaste tiden då? Jo, jag har gjort min sista dag på London South Bank University och har nu bara min dissertation kvar tills jag stolt kan berätta för omvärlden att jag har en Master of Science i Psykologi och Counselling.
Jag har funderingar kring att vänta ett tag med att göra min dissertation dock eftersom jag just nu känner för att satsa på GoLy och företagandet. En sak är taget ska vara bra har jag hört...

Jag har skrivit på ett kontrakt med The Awareness Centre och där nu deras enda self esteem coach - toppenbra eftersom jag då får refferals från de andra terapeuterna när de har klienter som behöver arbeta mer ingående på deras självkänsla.
Det är otroligt roligt att arbeta med självkänsla och se hur mina klienter gör framsteg - jobba med människor på detta sättet måste nog vara något utav det bästa som finns!
Det känns fantastiskt att göra det jag vill göra och våga satsa på det.

What else? Jag har två Sverigeresor inbokade, en i slutet av Juni och en i slutet av Juli.

Och ja, kärleken går fortfarande bra. Wow säger jag bara, snacka om en häftig upplevelse.

Det enda jag behöver nu är de där skorna jag såg i Hampstead för några dagar sedan, and I am complete. :)

No comments: