Tuesday 12 August 2008

Envy

Alla mina kära är ute och reser nu. Los Angeles, Barcelona, södra Frankrike...you name it.
Jag har redan haft mina två semestrar den här sommaren, jag var i Madrid i Juni och så spenderade jag två veckor i Sverige i Juli. Men det är såklart man vill ha mer. Det är väl det som är problemet, eller kanske inte borde kalla det ett problem, att jag vill ha allt och mycket mer. Unsatisfied beskriver nog mig bäst. Det kan nog ,om man använder det i rätt syfte ,vara en drift i stället för ett problem. Man kan nog bli ganska ambitiös och successful om man är driftig. Så det satsar jag på i stället.
I alla fall. Jag kunde ha följt med EJ till Spanien om jag ville, men biljetterna var ganska dyra och jag sparar hellre pengar till en resa till Kuba i Januari.
Vita stränder, solsken, bad, härligt sällskap, fabulousness, och virgin cocktails. YES!

Idag får jag nöja mig med att sitta i min mysiga lägenhet här i Islington, klappa på mina gosiga katter och se ut på regnet....

No comments: