Wednesday 9 June 2010

Att stilla tankarna

Helgen som gick var inte särskilt rolig. Tyvärr lär jag mig mer och mer om alla sjuka människor i denna värld. Och ibland råkar man ha de allt för nära - jag verkar ha en otroligt stor otur att på ett vis eller annat indirekt bjuda in psykopater i mitt liv.

Det har löst sig nu, polisen blev indragen vilket gjorde allt så mycket bättre. Jag mår bra men är otroligt trött på allt drama som på något sätt eller annat lyckas tränga sig in i min vardag. Nu får det vara slut på det!
Har stillat tankarna med att göra ingenting alls.

Okej. Ett, två, tre...

1 comment:

Anonymous said...

Men lilla fina Sofia. Vad är det som har hänt? Jag läser alltid din blogg och jag blev så glad när jag förstod att du hade träffat en ny hjärtevän. Men nu blev jag riktigt orolig. Du måste berätta.
Jag har aldrig kommenterat i din blogg förut men jag måste säga att du är en inspiration. Du verkar vara en så trevlig tjej med mycket skinn på näsan.