Thursday 17 June 2010

Det blev bättre....

Efter att jag pratat med fina Stina samt Reuben på Gmail.
Faktum är att jag blir helt knäppt i huvudet när jag har mens - mina tankar är inte att leka med!
Får för mig att mitt liv är helt misslyckat, att jag är det största 'failure' som finns på denna jord och att det är lika bra att ge upp...vad lyckligt lottad jag är som har så underbara människor i mitt liv som får mig på bättre humör när det behövs.

Och tack och lov för Starbucks Caramel Frappuccino!

Dessutom gör mina klienter mig otroligt glada - utvecklar mitt arbete mer och mer vilket är väldigt spännande.

I morgon är jag med i lokalblaskan hemma i Sverige, en bra artikel har blivit skriven och jag ska försöka länka till den i morgon.
Tills dess, ha det gött!

1 comment:

Anonymous said...

Jättebra reportage + en fin bild. Det blev en hel sida/En stolt Mamma