Wednesday 16 June 2010

Igår blev jag påmind om hur betydelsefullt ett leende kan vara

Igår när jag klev in på Starbucks och kände att allt var jobbigt, svårt och läskigt blev jag påmind om hur mycket ett leende kan betyda. Ett leende från en främling på Starbucks medans jag beställde min gröt påminde mig om :

Jag har ingenting att oroa mig för. Allting händer på grund av en andledning, det är det jag väljer att tro på i alla fall. Det känns som det mesta som har hänt mig har betydd något, och givit mig något, även om jag många gånger undrade...varför?

Jag blev även påmind om hur viktigt det är att äta choklad när man känner det. Ja. Faktiskt.

Jag har sega ben och mina armar värker. Jag har cyklat 70km på två dagar. Jag cyklar nu 16.5km på 50 minuter i rusningstrafik genom centrala London. Det känns bra! Jag börjar komma i form igen....

Har haft en klient nu på morgonen - så spännande! Jag älskar att jobba med GoLy, det är otroligt kul att se hur de människor jag jobbar med gör framsteg varje vecka och deras entusiasm smittar verkligen av sig. Så så, dags att expandera...I think.
Hey ho!
Ha en fin dag.
Sx

No comments: