Thursday 10 June 2010

Happy again

Torsdag morgon och jag är på ett strålande humör. Tror det var en liten emotional hangover som jag hade efter helgens drama.

Jag har druckit kaffe, ätit gröt - skrivit referensbrev, svarat på e-mail och tvättat kläder. Dansat runt till Nina Simone och Monica Z och ska strax hoppa upp på min cykel för att möta världens finaste Emsa för frukost på South Bank. Eftermiddagen behöver jag tillägna till att förbereda inför mina nya klienter denna kväll.

Jag har kännt mig otroligt slö den senaste tiden. Kanske behövde jag vara lite slö för att få upp motivationen igen?

....for now,
Sx .

1 comment:

Zaba said...

Gläder mig att det känns bättre igen, och grattis till kärestan det ska alla veta att om dt är någon som förtjänar lite tur, kärlek och lycka så är det du.

Kraaam