Thursday 3 June 2010

Dagens

Varje onsdag i min lärare Barbaras grupp började vi alltid dagen på ett vanligt terapeutsätt - 'a check in with a feeling'. Detta är något vi gör i terapeutiska grupper, vi säger vårat namn och en känsla som beskriver vad vi känner, just nu.
Jag la märke till något under mina år på LSBU, Barbara sa alltid att hon kände sig 'loved'. Älskad. Vilken underbar känsla det är , något jag börjat lära mig den senaste tiden. När man inser att människor i ens närheten som verkligen bryr sig. När man öppnar ögonen och förstår, litar på den kärleken man får. Vet att man är värd den.
Jag är så tacksam för att ni alla finns i mitt liv, jag har världens bästa föräldrar, världens bästa vänner - och dessutom är jag så otroligt lyckligt lottad att på den senaste tiden har jag även en underbar man vid min sida.
I feel loved.

1 comment:

Anonymous said...

Och vi har en underbar dotter