Monday 12 July 2010

Bumlingar

Jag ligger i sängen och äter svenskt godis. Det är farligt att ha en pojkvän som jobbar några minuters promenad från Scandinavian Kitchen. Hemma hos mig finns det nu förtiden alltid ballerina och singoalla-kex, bilar, choklad....och nu, bumlingar! Jag får flashbacks från min bardom då jag ofta spenderade helgerna i stallet på ridskolan och köpte bumlingar och banankola från kafeterian.

Föresten kanske jag ska ta och berätta en sak....
Det hände något i Sverige och ju fler dagar som går börjar jag förstå innebörden av det.
Det börjar nämligen trilla in gratulations-kort från både vänner och släkt, eller ja, blivande släkt kanske man ska säga.

R friade nämligen i Sverige och det blir antagligen bröllop nästa sommar i lilla Kungsör, om allt går som planerat.

Sådetså!

4 comments:

Zsuzsi said...

Grattis :)

Anonymous said...

romantiskt!!! Stort grattis gumman!!!!

xx L

Anonymous said...

Ahhh vad kul! Grattis :) xx

Anonymous said...

Va roligt för dig fia!! blir så glad för din skull =) Kram Cissi