Tuesday 6 July 2010

Världens sämsta bloggare



Åh herre gud har jag blivit en sådan tjej som visar upp sin pojkvän på bloggen?
Neeej - oroa er inte, bara denna gången. Här är han, spelandes på ett utav alla de pianon som just nu finns att hitta lite här och var i London. Detta är som ni kan se vid St Pauls. Från ingenstans fick jag en ypperligt bra ide´att promenera från Nunhead till stan, och det gjorde vi. I strålande sol och hetta, jag ville både bada i en damm vid Old Kent Road och Themsen...

Detta att vara i ett förhållande efter många år av ett totalt super-singelliv är givetvis underbart och härligt men jag har också så mycket att lära. Det är inte det enklaste att gå från miss Super Independent don't let anyone in till att faktiskt vara en del utav ett par.
Men än så länge går det otroligt bra, han är allt jag alltid önskat men aldrig har hittat - jag beteer mig som en vuxen människa (most of the time och ja, jag är glad! Det som faktiskt fungerar bäst för mig i nya relationer är att komma ihåg att inte vara en 'reaction machine'..ni vet, man får en känsla eller konstig tanke och sedan reagerar man direkt? Nej, i stället väntar jag ett tag och ser hur det känns. Not now, maybe tomorrow.

Skulle kunna skriva ett helt inlägg om det, gör det en annan dag. Kanske senare i kväll!
Sweet dreams
X

1 comment:

Katarina said...

Jag tycker det är gulligt att du visar upp honom, det ska man göra när man är kär!