Tuesday 13 July 2010

Min webbdesigner



Hänger ni med i svängarna?
Ena dagen erkänner jag att inte riktigt kan klassas som singel längre, och den nästa är jag förlovad!

Allt har gått ganska snabbt men det känns väldigt bra. Reuben började med att vara min webbdesigner till min dejt och nu min...fästman. Han är allt jag någonsin har önskat och jag tycker det är så jäkla häftigt att jag är i ett hälsosamt och mycket lyckligt förhållande. Livet blir bara bättre och bättre, och fullt av överraskningar... ingenting har gått som jag hade tänkt mig och det är ju det som är det bästa av allt.

5 comments:

CarolineEiLondon said...

GRATTIS Till er bada! Nar det galler ringar och annat sa skall du ha ngt som passar DIG och som du vill bara livet ut. Googla, kolla i affarer och fundera. Ett tips ar jewelry quarter i Birmingham

barajagjohanna said...

Ja, galet, här går det undan! ;) Tidigare har jag blivit lite fundersam kring förhållanden som går undan. Numera känner jag bara att då är det väl för att det är rätt då, helt enkelt. :)

Stort grattis, detta är ju skithäftigt! Jag är nyfiken på honom!

sara said...

Knäppt, jag känner ju inte dig alls, men jag har följt din blogg och känt igen mig och berörts och inspirerats av det du skrivit - och jag blev så glad när du berättade om ditt fina förhållande och ännu gladare när du berättade om förlovningen! Grattis!!! Du förtjänar all lycka!

Angelica said...

Grattis !! Har följt din blogg ett tag men aldrig kommenterat men nu är det väl dags. Du är en väldigt inspierande person
MVH Angelica

Katarina said...

Stort grattis! Vad superkul!