Saturday 15 August 2009

en massa vänskaps dejter

Jag träffade väldigt många vänner igår. Först hade jag en breakfast dejt hemma i vardagsrummet med Angelika. Hon blev jätteglad när hon insåg att jag var hemma eftersom det var så länge sedan vi hade spenderat en morgon tillsammans, så hon fixade cappuccions och fruktsallad medans jag svängde iväg till franska boulangeriet och köpte världens godaste almond croissants.

Efter det cyklade jag iväg och åt en andra frukost med EJ på South Bank - vi cyklade sedans längs themsen i några timmar tills det var dax för mig att återvända till West End för att möta upp Emely. Emely är en sådan go tjej och det är verkligen jättekul att lära känna henne! Vi snackade en massa, fikade, åt glass och hängde i Covent Garden.

Senare på kvällen efter mitt möte gick jag ut och åt middag med Cara och Adam...jag är en sådan otroligt lyckligt lottad tjej som har sådana underbara människor runt omkring mig, jag brukade inte ha några vänner alls knappt förut, så när folk säger att de har saknat mig och vill träffas så blir jag otroligt glad!


Vi beställde efterätt och blev mycket glada



Adam fick chocolate straws, Choklad sugrör!


Efter middagen drog jag och Cara vidare till Paramount member's bar högst upp i Centre Point vid Tottenham Court Road. Vilket ställe, världens bästa utsikt över London och väldigt goda cocktails. Jag ska defintivt börja hänga där mer.

No comments: