Tuesday 18 August 2009

moody and innocent


Titta vad jag hittade pa Be Good Music's hemsida, en bild av mig och miss Moody fran lordagskvallen och var ultimate rave up.
EJ ar Miss Moody, ja hon sag faktiskt ut sa hela kvallen, endast for att halla killar borta fran henne och hennes silvriga hotpants. Jag ser daremot ut som Miss Innocent, haha, stora ogon.

Jag har ju inte berattat var vi var pa var ultimate rave up. Vi blev sa danssugna under lordagen sa vi bestallde biljetter till Ministry of Sound. Forst var vi pa en fin cocktailbar med Ida och hennes lillebror for att vid tolvsnaret hoppa in i bilen och kora till Elephant and Castle dar Minstry of Sound ligger. Vi dansade fram till klockan 7 AM, jag holl mig pigg pa en red bull, vatten och en kopp te. Det var roligt, musiken var otroligt bra och vi slappte loss ordentligt. Biljetterna for att komma in kostade oss 22 pund, men det var det vart - det blir ju inte sa farligt nar man inte dricker annat an vatten!

2 comments:

Stina i London said...

Men jaaa! Vi MASTE ga till MoS snart, evigheter sen jag var dar.

SW said...

Stina, absolutley säg bara till så går vi ut och tar över stället. :)