Sunday 9 August 2009

I am back

Jag är hemma i London igen från en helt otroligt underbar semester i Rovinj, Kroatien. Vi har haft det otroligt roligt, skrattat en massa, solat, badat, dykt från klippor i solnedgången, ätit god mat och verkligen levt i nuet.
Är väldigt trött men bjuder på lite bilder så länge.



Dessa klippor döks det mycket från.


Red Island



Vår närmaste strand 300 meter från huset 'Villa Coc(k)'



It was hot



Och jag och EJ gick efter mottot 'To thyself be true' och hade svinkul som små barnungar


Det kommer mera, jag kommer till exempel bjuda på en liten film 'The adventures of Bunny and Maw-Maw' som jag och EJ gjorde efter att vi hade cyklat uppe i de Kroatiska bergen i 35-gradig hetta.
Men nu mina vänner, godnatt och ses i morgon.

3 comments:

Em said...

Gud vad haftigt fotot blev som ni tog av er skugga!
Em
xxx

Ces said...

Jatte fina bilder! Valkommen hem!

SW said...

Tack tjejer! :) Kraam