Thursday 20 August 2009

It's a deal

Ok, nu är den underbara lägenheten min. Jag har lämnat in deposition för hela stället så det enda jag behöver nu är en flatmate att dela den med. Varken min plånbok eller jag är redo för att bo i en twobedroom flat (svensk trea) helt själv.

Så, jag kan berätta lite kortfattat vad jag har att erbjuda om någon skulle vara sugen. Lägenheten ligger i sydöstra London, zon två, en kort promenad från Nunhead tågstation. Den är nyrustad med mörka trägolv i hela lägennheten, även i badrummet (I LIKE!), nytt funky designat kök som är ett open plan med vardagsrummet. Där finns två mysiga stora sovrum med jättefina möbler samt en rätt så stor hall med inbyggda bokhyllor. Lägenheten har även en vind där man kan förvara allt överflöd.
Det är högt i tak och stora fina fönster som släpper in mycket ljus.
Jag kan på ett enkelt sätt beskriva lägenheten som en fräsch, modern och stor twobedroom flat med mängder av karaktär. Mysfaktor på högsta nivå!
Priset är £400 i månaden - bargain.

Dessutom får ni ju mig på köpet, och världens goaste kissar Astrid och Elsa.
Maila för mer information; missionsparkle@gmail.com

2 comments:

Zaba said...

Hade det inte varit så långt till jobbet så hade jag hoppat på direkt.

Men å andra sidan är det nog bättre att jag inte bor där för i brist på min sötnos så skulle jag sno dina katter hela tiden istället.

SW said...

Zaba, jag tror att mina katter skulle sno dig först, så keliga som dem är!