Saturday 1 November 2008

financial responsibilities.....makes me sick

Fii Fighters. ÅH jag lyssnar på Foo Fighters.
Känner mig lite illamående efter att ha loggat in på mitt bankkonto. JESUS jag spenderar pengar som om jag vore en miljonär. Måste bättra mig. Måste ha större koll. Men det säger jag varje månad, och är inte så duktig på att fullfölja det. Jag ska försöka nu i November. Kom igen Sofia - skärpning!

Igår natt var jag på Fulham Road kl 3 AM och åt rökt lax och äggröra. Chelsea är trevligt, fint och mysigt och...dyrt. Tacka vet jag Islington och Hackney. Även om Upper Street också försöker verka lite snobbigt så lyckas dem aldrig riktigt, vi är för nära the real cockney's för att det ska hända. THANK GOD.
Hur som haver. Det är helg och jag har bara fått fyra timmar sömn. Att jag lyssnar på Nirvana och Foo Fighters kan ju förklara mitt humör.
Åh jag är trött. Jag orkar inte. Kan mamma komma och hämta mig? Blir nog lite svårt när man inte bor i samma land..
Vad jag tror är lösningen på mitt problem är att träffa en man (gärna en het spinkig cyklist) som äger en lägenhet någonstans (well it's gotta be around in the neighborhood) som jag kan flytta in med och bara betala en väldigt låg hyra.
Hmm. Hmmm. Hmmmm. Fasst jag är ju inte så sugen på att bo ihop med en man. Och jag är ju inte så sugen på det där med förhållande. Överhuvudtaget.
Jag kanske bara borde sluta slänga pengar omkring mig.

No comments: