Friday 14 November 2008

Friday

Jag ska fira nyar i Edinburgh, Skottland detta ar...och lyckades precis boka en flygbiljett for 297 kr fran Skavsta, inkluderat alla skatter och bagage. YAY! Ryan Air ar bra ibland...
Det ar sa himla skont att slippa betala onodiga pengar pa dyra flygbiljetter nar man springer och koper cyklar for £900...det galler ju att prioritera? :)

Jag fick tillbaks min forsta assignment (inlamningsuppgift) fran skolan igar, och jag fick ett mycket battre betyg an vad jag hade forvantat mig. Tydligen sa gar det battre att skriva uppsatser nar man inte har huvudet fullt av angest/baksmalla/kemikalier...ingen nyhet direkt kanske, men det kanns kul att se resultatet pa papper!

Fredag idag, gud sa skont. Jag ska bara ta det lugnt tror jag - lugnt a la Sofia alltsa. Det betyder nog inte att jag kommer att stanna hemma, sitta stilla och vila. Men i kvall ska jag halla NA mote inne i Covent Garden kl 19, efter det ar det filmkvall hos Elliot. Resten av helgen ar oppen for forslag! Jag hoppas pa fint vader i morgon, jag vill ut och cykla, LANGT. Ut till Essex pa landsbygden.
Ha en skon helg!

2 comments:

Anonymous said...

Jag fick just en reportageidé - åka till London och vara med dig när du håller NA-möte i Covent Garden. Synd jag inte ska göra reportage nu bara...

Din helg låter skön! Min ska bli ordentligt lugn, känns välbehövligt...

SW said...

Jag kommer att hålla i det mötet fram till September 2009, så om du behöver skriva repotage så vet du var vi är!