Tuesday 4 November 2008

IDAG

...Promenerade jag till Tate och njöt av att gå genom Borough Market och alla gränder nere vid South Bank.
...Kom jag på att om jag hade jobbat i Hoxton för några år sedan hade jag varit svinglad, alla mina favoritpubar finns runt hörnet. Nu är jag bara glad - och inte pga pubarna, utan mest för att jag har 10 min till jobbet, något ganska ovanligt när man bor i London.
...Stod jag i ångestkön på Sainsburys kl 19. Trångt och trist. Funderar på att börja internetshoppa igen...även om det är lite miljöbovigt.
...Lyssnar jag på på Jose Goonzalez och återupplever minnen och känslor som är sedan några år tillbaka. Lustigt vad musik kan framkalla.
...funderar jag på att gå ut och springa men känner mig trött.
...hoppas jag att Obama går till seger.

1 comment:

Anonymous said...

Den där promenaden gör mig ju inte aaalls sugen att dra till London omedelbart bums, neeej.