Tuesday 25 November 2008

happy days

Har haft en underbar dag - lyckades klämma in 27 km cykling också! In till stan cyklade jag för att träffa Martina, en vän som jag inte sett på fem år. Det var jättekul att ses igen...vi hade en hel del att prata om. Insåg att jag har lyckats klämma in en hel del dramatiska historier sedan år 2003 när vi sist sågs. Pluggade inne på Foyles Cafe resten av eftermiddagen. Efter det tog jag min skönhet ner till Peckham - Greenwich - London Bridge - HEM! Och hade väldigt kul på vägen.
Livet är underbart. If we allow it.
Ville bara sprida lite happiness!

1 comment:

LinaTriathlet said...

Härlig cykelglädje kombinerat med vänskap kan det bli mycket bättre?! :-)

Ooh visst är de fina! Hoppas att tomten kommer med de i julklapp, de var lite för dyra för min studentplånbok!

London-Paris låter grymt, hur långt är det loppet?

Är det mycket cyklister i London annars?