Saturday 18 October 2008

Det är bara så att jag har världens bästa vänner

Åh vilken underbar start på helgen jag har haft! Mötte Elliot vid Holborn efter jobbet och hade en välbehövlig 'chat', så underbart att man har vänner som lyssnar och är där för varandra.
Körde på ett litet 'Sofia brave smile' och lekte sekreterare på YPNA i CoventGarden, härligt att kunna glömma mig själv ett tag och hjälpa någon annan. Purpose people, purpose!
Resten av kvällen tillbringade jag med EJ på Cleveland Street - drinking tea and watching the world go by. Jag skrattar så otroligt mycket i hennes sällskap. Tack gode gud för att jag har världens underbaraste vänner.

Cyklade hem på West End's cykelvägar. Oh I love it. Alla borde cykla i London. SÅ länge du vet vad du gör och använder hjälm. ;)
Tjillevippen.

2 comments:

Anonymous said...

jag beundrar er cyklister, ni är modiga!

SW said...

Åh det är så många som säger så. Bara man vet vad man gör, dvs fäljer trafikreglerna och använder hjälm så är det inget att vara rädd för. Billister är dumma i huvudet, speciellt taxichafförer - men man vänjer sig. :)'Och jag som trodde att alla i Hackney cyklade?