Tuesday 7 October 2008

Moments of Pigall

När jag växte upp hade jag en bästa vän, Tiina. Jag kom att tänka på henne nyss när jag åt en Pigall chokladbit, Pigall var hennes favorit. Vi brukade gå till Konsum tillsammans och köpa tre stycken för tio kr. Mmmmmagi som i Marabou.

Jag är väldigt trött och håller just nu på att ta itu med konsekvenserna efter att inte ha varit på hemmaplan i Islington under tre helger. Tvättar, städar, byter lakan, sorterar och allt annat trist. Jag behöver en städerska, allvarligt talat. Om ni vet någon så säg till! Det är så tråkigt att komma hem efter en 10 timmar lång arbets/skoldag och sätta igång att städa, när man dessutom måste hinna med att göra alla skoluppgifter. Tid över är något som jag inte har så mycket av! Men jag klagar inte, jag gillar att leva hektiskt....:)

Men nu tänkte jag faktiskt unna mig en springtur. Det var alldeles för länge sedan! Utomhus är det mörkt, men vad gör det...jag får väl springa runt i City eller något.

No comments: