Friday 3 October 2008

Le weekend

Jag sitter ner och tar det lugnt for forsta gangen pa nagra dagar, kanns det som. Veckan har varit hektisk, och jag har kort pa hogta vaxel. Skolan tar mycket tid och det ar valdigt intensivt. Var i South Kensington pa PROMIS till sen kvall igar, dagarna ar fyllda av rollspel, seminarium, diskussioner, grupparbeten, och forelasningar. Jag alskar det och kanner att det ar valdigt ratt, jag vill verkligen utbilda mig till terapeut men jag har nog annu inte riktigt forstatt att jag verkligen gor det. Jag har alltid dromt om att gora det har, och nu gor jag det - skrammande. Helt plotsligt blev fantasin och alla dagdrommar forvandlade till verklighet!

Pust. Andas. Nu ar helgen snart har, bara fem timmar jobb kvar, ett mote att halla kl 19 och en trevlig middag med jazzmusik vid Royal Academy efter det. I morgon bar det av till Stockholm dar storasyster ska firas. I'm back on Monday!

Jag har lunchrast - boken Social Beings maste lasas, back to business.

No comments: