Monday 13 October 2008

Ok I am scared!

Låset är bytt och Joe har blivit arresterad. Tyvärr kan dem inte hålla honom inlåst, så han är säkert på väg ut snart. Hur som helst, är jag så jakla glad att polisen tog honom. Han bröt sig in en gång till, fasst denna gången hos min kompis Liz genom att ta sönder hennes fönster.

Men jag känner mig fortfarande rädd. Jag får 'flash backs' hela tiden, när han står vid min sängkant och jag skriker, och att han sätter sin hand över mitt ansikte. Jag förstod inte vem han var, det enda jag fattade var att jag hade en galen man i mitt sovrum. Det var mörkt och jag såg ingenting. Så jäkla läskigt.Jag vill inte tänka på det.

Han kan inte kom in nu. Vi har bytt lås. Vad mer kan man göra? Men ändå, jag känner mig otrygg. Rädd. I mitt eget hem. Jävla skit också.

1 comment:

Anonymous said...

Fan, det är helt fruktansvärt att du ska behöva känna dig otrygg och vara rädd i ditt eget hem. Fy för bövelen. Får du sovit något, stackare?
Kram på dig.