Monday 13 October 2008

i dont really know what to say

Jag vaknade i morse kl 05.30 och såg en man vid sidan av min säng. Var helt säker på att det var en mardröm, började skrika och mannen tog sin hand över mitt ansikte. Jag skrek och skrek och skrek, slog mot hans arm och tack och lov, han tog bort handen, vände sig om och gick ut ur mitt rum. Jag gick efter, skikandes med pumpande adrenalin 'GÅ UT, GÅ UT'...gick in till Angelikas sovrum och skrek 'DET ÄR EN MAN I MITT RUM'. Angelika ringde polisen och jag kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde. Mannen kom tillbaks, sa något om 'This is not a break in for God's sake, I'm just gonna get my jacket'. Jag såg vem det var. Det var en kille som min kompis Liz har dejtat, hon hade nycklar till min lägenhet eftersom matade katterna för några månader sedan när jag var i Sverige. Den här killen är alkoholist och har börjat dricka igen, och blivit helt jäkla galen. Hon slängde ut honom från sin lägenhet igår efter att ha hotat henne. Tyvärr lyckades han att sno med sig nycklarna till min lägenhet...
Ingen vet var han är nu, han har fortfarande mina nycklar så jag känner mig inte särskilt trygg i mitt eget hem. Han har hotat med självmord tydligen.
Jag känner mig bara chockad. Och rädd.
Jävla dåre!

2 comments:

Iskall said...
This comment has been removed by the author.
Iskall said...

Herregud! Vad laskigt, jag hoppas du mar OK och att du far laset bytt till er bostad snart.

Det finns sa manga rubbade manniskor i denna varld.

Kram
Stina