Thursday 16 October 2008

man kan inte alltid vara på topp, apparently

Jag brukar för det mesta göra mitt bästa att vara positiv men idag så går det verkligen inte så bra.
Den här veckan har varit riktigt pissig

Inbrottet på måndagsmorgonen gav mig en shock. Vilket gjorde att jag har kännt mig rädd, arg, ledsen - ut och in, bak och fram, känslomässigt fall? Vilket har resulterat i att jag inte alls har kunnat plugga så mycket som jag borde - vilket får mig att känna mig som en dålig människa som aldrig kommer att klara kursen. I'm pretty good at beating myself up.

Lyckades ta mig iväg till skolan idag och sitta genom ett seminarium och en group experience. Efter 2.5 timmar var jag tvungen att gå ut och lägga mig på soffan. Trots smärtstillande så var jag slagen denna gången, av mensvärk. Försökte resa mig upp men svimmade. Så jag fick ligga i fosterställning på soffan och bita mig i läppen för att inte skrika. Kändes lagom kul när rummet var fullt av tjattrande studenter. Tog en taxi hem från Kendrick Mews och var sur att jag missat nästan en hel skoldag - men väldigt skönt att få komma hem och sova bort det värsta.

Blä vilken rutten vecka.

2 comments:

Anonymous said...

Blä! :( Som om det inte vore nog already.

Men du, Sofia, slå inte på dig själv. Jag har för mig att jag skrev i ett inlägg härförleden att jag vet alltför många som gör det på tok för ofta, so stop doing that, miss!

Hoppas fredagen och helgen blir bättre.

SW said...

Linn, nejda, jag forsoker att inte gora det - men ibland ar det svart att gora sig av med gamla vanor. But I'll do my best! :)
Hoppas du ocksa far en jattebra helg, jag ar installd pa att denna dag ska bli battre.
Kram!