Tuesday 9 December 2008

4+4+4 = 12

Jag har sovit sammanlagt 12 timmar sedan i lordags. Det borjar kannas nu.
Jag har suttit uppe och pluggat sent, inte kunnat koppla av och inte kunnat sova - trots att jag egentligen ar urtrott. Sedan har klockan ringt kl 6 am och da ar det bara att stiga upp. Det hjalper heller inte med att nar jag val somnar sa vaknar jag hundraelvatusen gangen (nastan). Varenda timme, mest for att jag ar orolig over att jag ska forsova mig...tror jag.

Naval. Jag ar pa jobbet, har varit har sedan klockan 8 am i morse och det blir nog inte hemfard forens om nagra timmar. Ska forsoka fa lite gjort pa min uppsats, men jag har inte sa mycket energi.
Choklad kanske hjalper?

Pa torsdag kl 20.30 ar jag en fri kvinna, well i alla fall over helgen. Sen ska jag borja skriva pa loggboken. BLAHA BLAHA. 3000 ord om min personliga och proffessionella utveckling. Det dar med personliga kan jag val babbla om, men proffessionella?? Jeeesus.

1 comment:

LinaTriathlet said...

hehe näe kanske inte så jätte vanlig grej att känna till. men visst är den praktisk nu på vintern då man inte kan, här i sverige iallafall, köra ute på vägarna.

åh vad underbart du har det och kan cykla ute året runt!

men ilska på den som snodde din sadel!! du hade en sådan som du har köpt nu? Den var verkligen jätte fin!

trampa på :-)