Wednesday 3 December 2008

Insomniac

Jag ar urusel pa att sova, speciellt nar jag har saker att gora. Det blir inte en sadar underbar ekvation, mycket att gora + ingen somn = ZZZ . Och desto mindre jag sover sa har jag svarare att sova. Jag ar hog pa adrenalin och sa fort jag lyckas somna sa vaknar jag flera ganger i timman igen. Pa dagen kanner mig dasig och konstig, dricker starkt kaffe for att halla mig vaken, forsoka plugga pa min lunchrast...tanker att jag borde verkligen forsoka ga och lagga mig i tid, men har for mycket att gora just nu for att kunna vila utan daligt samvete.
Trots oro for infor uppsatsen och den dar jakla loggboken sa ar jag sa innerligt lycklig. Eller som Ellior och jag sager - extremely happy...
Ni maste vara trotta pa min lycka vid det har laget. Det skulle jag vara. Jag brukade irritera mig pa glada manniskor forut. Skitsamma, det ar min blogg.
Ha en harlig onsdag. Jag ska dricka upp mitt kaffe och sedan bege mig ivag fran Hoxton Square upp till Clerkenwell...

No comments: