Tuesday 2 December 2008

Tillbaka pa Hoxton Square

Jaha, dar var man tillbaks till jobbet. Har varit ledig i en vecka...saklart gick tiden otroligt fort och jag hann inte med alls sa mycket som planerat. Men huvudsaken ar att jag hann med halften av det jag hade planerat, jag ger mig sjalv en klapp pa ryggen for det. Myckte battre att paminna sig sjalv om det man faktiskt har gjort, i stallet for att 'beat myself up' for det jag inte har gjort.
Aven om det var tungt att ga upp i morse nar klockan ringde kl 6.30 AM sa tycker jag faktiskt om att ha rutiner - att ga upp pa morgonen och komma ivag i tid i stallet for att ligga och dra i sangen for att sedan spendera halva morgonen med att ata frukost samt ovrigt tidsfordriv. Lata helger tycker jag om, da ater jag garna frukost i en evighet, klappar pa katterna, tittar ut genom fonstret etc...men man uppskattar det inte pa samma satt om man far lov att gora det flera dagar i rad.

Back to work now. Jag behover en mossa som jag kan ha under cykelhjalmen, mina oron holl pa att ramla av nar jag cyklade till jobbet i morse...

No comments: