Tuesday 30 December 2008

I'll be in Edinburgh tonight


I kväll tar jag flyget till Skottland! Jag ska nämligen fira nyårsafton på Hogmanay festivalen i Edinburgh. Jag har aldrig varit i Skottland förut så det ska bli spännande och roligt. Raggsockor ska packas ner för kallt kommer det nog att bli. Jag, EJ och hennes syster Rachel har hyrt en lyxig lägenhet i centrala Edinburgh för fyra dagar så om det blir för kallt att vara på en festival så här års är det lätt att gå hem och värma sig!
EJ och jag har verkligen utvecklat en bästis-bundis relation det senaste året. Vi är sådana löjliga bästisar som man var när man var yngre, ni vet...har ett eget hemligt språk, skrattar så att man ramlar på golvet, kallar varandra för löjliga smeknamn...the whole deal!
Åh jag är så otroligt tacksam över att jag har så underbara människor i mitt liv.


Dessutom vill jag också tacka Stina, läs hennes Londonblogg, jätteintressant läsning som alltid gör mig glad.

Lots of love
S xxx

No comments: