Sunday 28 December 2008

My family

Jag längtar hem till min familj hemma i London. Jag hörde någon säga det
förut, att när man bor utomlands så blir vännerna som en familj. Det är klart, jag träffar ju inte mina nära och kära här hemma i Sverige så ofta, så då söker man sig till kompisarna i stället. Jag bor ihop med Angelika och Ida och det har vi gjort sedan 2006. Man lär känna varandra jäkligt snabbt när man ser varandra varje dag i alla dess former, det finns liksom inget att dölja efter ett tag. Och om man har sådan tur som vi har haft så fungerar man väldigt bra ihop också!

Vackra Ida


Och goa Angelika

2 comments:

Anonymous said...

Åh! Är Angelika bra på gitarr?

/Miriam

Anonymous said...

Jag upplever det ocksa sa, bor man utomlands eller langt bort fran sin familj sa att man inte traffar de sa ofta sa blir nara vanner mer som fmailj an vanner.

Det ar en skon trygghet att ha manniskor som alltid finns dar for en i alla lagen och som kanner en lika bra som vilken familjemedlem som helst.

Kram