Wednesday 31 December 2008

Mission impossible, my ass!

Jag bloggar från Edinburgh. Vi ska precis ge oss ut i kylan, dansa oss varma på Hogmanay festivalen. Hot Chip spelar! Jag har på mig min disco-outfit, men har lagt på några lager för att klara kylan. Lackleggings och miniklänning från American Apparel, lack-pumps och glittriga legwarmers...haha!
Det här året har varit helt fantastiskt. Jag är så tacksam för allt jag har fått uppleva, allt jag har lärt mig och för hur mycket jag har utvecklats.
Jag har fått äran att träffa otroliga människor som nu har blivit mina bästa kompisar. Jag har lärt mig att leva nykter, och dessutom ha roligt - något som jag aldrig trodde att jag skulle klara! Jag dansar alltid nykter, and I love it. Något som förut var en omöjlighet eftersom jag var så jäkla självcentrerad.
INGENTING ÄR OMÖJLIGT. Det har året 2008 bevisat för mig.
Allt som förut var ett hinder har blivit till en möjlighet.

Tack alla läsare som har gett mig en spark i rumpan med alla uppmuntrande kommentarer. Tack mina kära nyfunna och gamla vänner för att ni har varit där när jag behöve någon som höll min hand. Tack G för att du visade mig rätt väg.
Tusen tack!

Med tro, hopp och kärlek!
Sofia xxxx

4 comments:

Judith said...

God Fortsättning på ett fantastiskt År som nu börjat.

Kram

Anonymous said...

Fan va coolt!!
Grattis till ditt 18 månader få jag lov att säga!


Stor kram:)

Anonymous said...

Gott nytt år!

Önskar dig all lycka för 2009 och att dina steg återigen ska kännas lätta.

Kraaam
Zaba

SW said...

Tack så mycket, GOTT NYTT ÅR till er alla!