Sunday 14 December 2008

fancy some niggerballs?

Mina Mandarin Virgin Punch blev en supersucce igår, 'This is what a virgin cocktails should taste like'....'These are the cocktails they SHOULD serve at Skylon and places like that'...Vår fest var lyckad, men jag tröttnade vid 12-tiden och stack ut till en nattklubb och dansade i stället. Jag tycker inte riktigt att house parties med fulla människor som snackar blaj, sluddrar och säger samma sak 200 gånger ger mig så mycket nuförtiden. Jag blir rastlös...men det var kul i ett tag! Alla tyckte att vi hade en sådan himla fin lägenhet så det är ju alltid kul att höra.
Jag hade bakat chokladbollar och förklarade för alla britter att dem förut brukade kallas för negerbollar...britterna tyckte att det var askul, hilarious...Elliot sa 'They used to be called WHAT? NOOO - that's insane!'.
Jag gick och la mig vid 5 AM, drömde mardrömmar om sparkling vodka och vaknade och kände mig deprimerad så att jag klarade inte att ta mig ur sängen förens fram på eftermiddagen. 'Pleeease...can I just hide from life today?'...
Det löste sig till slut, EJ kom över med ett kinderägg (both chocolate and a surprice!) och sedan stack jag, EJ, Angelika, Ida och Rachel till Hampstead för Sunday Dinner.
I am stuffed.

3 comments:

Judith said...

Kika in hos mig! ;-)

Kram

Anonymous said...

Niggerballs känns ju som en lite annan betydelse än negerbollar, jag förstår att de tyckte det var insane. :)

Judith said...

Dessa bollar är numera omdöpta till Afrikanska småkakor! ;-)