Friday 5 December 2008

mastemastemasteplugga

Jag skrev precis ett inlagg som forsvann. Ett langt inlagg. Irriterande.
Det jag skrev var att The Smiths spelades pa radion och jag kande mig nyforalskad i Morrisey igen. Harligt, som att mota en gammal kompis som man inte sett pa lange.
Sedan skrev jag att jag var ute och sprang sent igar kvall efter skolan. Jag ville gora nagot for att varva ner men ville inte sitta ner - sa darfor gick jag ut och sprang i stallet. Tack for att mamma inte kan lasa detta, hon skulle nog inte tycka om att jag are ute och springer sent om kvallarna.

Jag vet inte vart mina nycklar till jobbet ar. Jag kunde inte hitta dem hemma. Jag hoppas att jag inte har tappat dem, for i sadana fall ar det andra gangen som det hander. Herre Gud. Min chef maste tycka att jag ar varldens slarvigaste manniska, javlar. Jag tycker inte om att bli sedd som slarvig, jag tycker att det ar pinsamt.

Jag skrev ocksa att jag maste plugga i helgen. Jag har ju ett val, att antingen skriva min uppsats i helgen eller lamna det och gora allt nasta vecka efter jobbet, sitta uppe hela natterna och bli sonderstrassad. Jag ska gora mitt basta till att valja det forsta alternativet. Om jag skriver halften av uppsatsen i helgen sa borde det bli bra. Sa svart ska det ju inte vara att bli motiverad utan att skaka av adrenalin?

Jag vill springa ett lopp. Nu. Mina muskler varker...oh I love it.
Happy weekend! S x

No comments: