Sunday 20 September 2009

En härlig söndag

Idag har jag umgåtts en massa med mina älskade kompisar, har ätit, skrattat och pratat en otroligt massa strunt...


Dagen började med premiär för Breakfast Club! Jag och Angelika pratade om hur mycket vi kommer sakna våra frukostar tillsammans, så vi bestämde att ha breakfast club, ett dinner party fast på morgonen, med frukost. Premiären var hemma hos Sassa, och det var hela Kroatien-gänget som träffades (jag, Ida, Angelika, Sassa och Emma Jane) plus George och Dave.


EJ mummsar grekisk yoghurt och fruktsallad


Sassa är alltid glad


Angelika var superexalterad över all kaffe och mat



Sedan fick hon mustach


Dave slocknade efter maten


Visste ni at EJ's kroatiska trainers luktar choklad? Och att Angelikas tå är väldigt luddig?


Moi


Ida-Lena


Det var verkligen supertrevligt att ha breakfast-dejt med sina närmaste hjärtevänner. Vi är ett otroligt avslappnat gäng tillsammans och vi har en massa kul. Vi åt scrambled eggs, rökt lax, croissanger, grekisk yoghurt, frukt, bagels, muffins och smoothies tills vi storknade. Och pratade om en massa konstiga saker, bara en massa trams såklart!

Efter att ha ätit frukost i cirka fyra timmar så tog jag och EJ oss vidare till Shoreditch och provade lite kläder inne på American Apparell. Köpte nästan den blåa kjolen, men bara nästan. Är dålig på att använda kläder som jag inte kan cykla i (jag veeeeet, obsessed) så den fick inte följa med hem.


Posing central


OH A CAMERA!! Quick, pose a bit more!


Efter det drog vi vidare till East Dulwich för en liten drink, innan vi körde hem till mig och lagade Sunday Roast Dinner och tittade lite på BBC iPlayer.

Moi i Dulwich med min nya vintage väska från en liten butik på Curtain Road, älskar färgen och den var superbillig!


EJ och hennes nya kjol

1 comment:

Matilda said...

Åååh.. vilken underbar söndag du verkar ha haft! Vi måste också ha breakfast date! :)