Tuesday 1 September 2009

Step 1, my life was a fucking mess when I was drinking

Jag rotar genom alla mina grejer och hittade min gamla FURLA designer handväska. Jag fick den av mitt ex i samma veva som jag flyttade ut (manipulations-teknik). Den är verkligen täckt i fläckar efter att ha spillt allt för mycket vin över den. Vin, sambukka, absint och red bull vodka skulle jag kunna tänka mig att det är.

Inne i väskan hittar jag kvitton från Tesco, det handlades tydligen en massa rose vin och fryst mat.

Samt en lapp från Charing Cross polisstation. Jag minns dagen då jag gick runt på Leicester Square efter att min mobil blivit snodd, och jag blev frågad av polisen om jag kunde visa platsen där det hände. Och beskriva vad jag hade på mig för kläder när det hände.

Oj så jäkla pinsamt det var när jag inte kunde svaren på några utav frågorna.

No comments: