Friday 4 September 2009

the move

Nu har jag flyttat det mesta över till södra London. Lite kläder har jag kvar här i Islington, men annars så är det rätt så tomt. Jag lyckades väldigt bra med att göra av med massa grejer, så ner till södra London fick två stora påsar med kläder följa med, fem kartonger med böcker, cd-skivor, kökssaker, porslin och prylar följa med. Samt skrivbord, fotölj och bokhylla.

Emely var jättesnäll och kom hela vägen från Richmond för att hjälpa mig. Min flyttgubbe som jag beställt var sen dock, så vi hann med fika på mitt franska cafe' och en rundvandring i Stoke Newington och lite vintage butiker.



Elsa låg och slappade i fönstret hela dagen



Emely med ett par coola solglasögon i Stokey!



Mitt liv, nerpackat i kartonger.


Flytten gick jättebra, flyttkillarna var verkligen hur duktiga som helst och jag behövde knappt göra någonting. Tack så jättemkt Emely för din hjälp!

2 comments:

CarolineEiLondon said...

Valkommen! Jag ska halla utkik efter dig, sa fikar vi. Jag har kanel bullar i frysen. Vill garna visa dig runt bland cafeer och annat.

SW said...

Jattegarna Caroline! Jag bor hos min kompis i Peckham nu, flyttar till Ivydale Road pa fredag. Du kanske kan maila mig pa missionsparkle@gmail.com sa kan vi ses. Kram!