Saturday 28 November 2009

Borta bra men hemma bäst

Nu har jag kommit hem från min korta visit i Stockholm. Har umgåtts med in storasyster och hennes familj, det har varit jättemysigt. Fick även träffa min systerson Melker 6 veckor för första gången också. :)

V har fikat, babblat och bara tagit det lugnt. Syrran lyckades även övertala mig att ta vaccination för svininfluensan eftersom jag har astma , hela Sverige har ju hyperhysteri över svininfluensan , mamma blev nöjd i alla fall. Själv fick jag ont i armen och känner mig riktigt hängig med feber och huvudvärk. Well well. Nu ska jag sätta upp min nya fina julstjärna och sedan gå och lägga mig, hoppas jag mår bättre i morgon eftersom jag har en massa att göra.

2 comments:

Stina i London said...

Ja men att det kanns som om svininfluensa vaccinet ar den hetaste accessoaren i Sverige i jul!

Jag forstar helt arligt inte hysterin och vad som an sags sa kan jag inte inbilla mig att det ar SAAA mycket varre an en vanlig influensa.

Anyway, bra att du tog den anda, har man astma sa vill man nog inte bli sjuk i onodan. Jag blev ocksa patjatad vaccinet fast av skoterskan hos min GP.

Men precis som dig fick jag en hel del biverkningar och det ar inte roligt :(

Hoppas de gar over snart! Kraaaaaam

Ems said...

Valkomen tillbaka stumpan :)
xx