Monday 16 November 2009

presentation

Efter att ha varit arg, slagit mig själv i huvudet och lyssnat på Rage Against the Machine i ett antal timmar tvingade jag mig ur pyamasen, satte på mig mina träningskläder (i brist på mysbyxor) och promenerade ner till East Dulwich och satte mig på ett cafe och pluggade. Jag har en presentation på Onsdag i ämnet 'Psychology of Gratitude' som jag förberedde för. Det gick bättre än vad jag trodde att det skulle göra med mitt ruttna humör.

Jag ska forsätta nu. Har köpt små memolappar och allt. Detta blir kul!

1 comment:

Rebecca MW said...

Ja visst är det roligt att plugga! :)

Intressant att du valt beroendeinriktning på dina studier. Du skriver i något inlägg att du söker jobb. Vad är det för slags jobb du söker, är det inom beroendebehandling månne?

Jag har en rättspsykologisk inriktning på mina studier (legal and investigative/forensic psychology). Inte kliniskt, utan forskningsinriktning.