Tuesday 10 November 2009

I am going to jail

Yes, det är sant. Jag har fått min order och kommer att bli kallad in till Belmarsh.
Har jag begått ett brott? Nej men killarna där inne måste få veta om alkoholism (80 % av alla brott som begåtts av de som sitter inne är relaterade till alkohol) , och jag ska in och snacka med dem. De har ju också en rätt till att veta att det finns en solution.

Nej, nu ska jag sova, har ett möte klockan 7.30 i City, sedan frukostdejt med en vän klockan 10, för att sedan gå till universitetet! Sweet dreams x

2 comments:

Anonymous said...

vad spannande!

Lycka till..

xx Linda

p.s. jag tycker det ar sjukt modigt och inspirerande att du gor det dar... du har sa ratt, de har oxa en ratt att veta att det finns en annan vag i livet!!

barajagjohanna said...

Wow, vad häftigt!!